Podlaski w TV

Już ruszyła! Najnowsza kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego

17 największych miast w Polsce i 1700 nośników reklamowych w 829 pojazdach komunikacji miejskiej. Od lutego br. wystartowała kampania reklamowa promująca nowość – Pasztet Podlaski w tubie. Kampania realizowana jest pod hasłem „Praktycznie najlepszy”, podkreślającym smak oraz wygodę używania promowanego Pasztetu Podlaskiego w tubie. Wybrane kreacje reklamowe pojawiły się w ramkach oraz na plakatach w komunikacji miejskiej – w metrze, autobusach, tramwajach, co gwarantuje nawet 27 000 000 kontaktów konsumentów z reklamą. Kampania obejmuje swoim zasięgiem Kraków, Warszawę, Łódź, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Koszalin, Wrocław oraz największe miasta Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Potrwa do 29 lutego 2016 roku.

Reklamie outdoorowej towarzyszą degustacje organizowane w sklepach oraz dedykowane animacje. Wsparciem kampanii produktu są również dodatkowe ekspozycje oraz standy, gazetki oraz promocje cenowe w punktach sprzedaży.